تذکر : درج اشتباه شماره سریال دستگاه حضورغیاب موجب خروج درخواست شما از لیست پیگیری کارشناسان خواهد شد. شماره سریال دستگاه هم در پشت دستگاه نوشته شده و هم در منوی فارسی دستگاه در قسمت {اطلاعات سیستم یا اطلاعات دستگاه} قابل مشاهده می باشد.
تمامی درخواست های ثبت شده در این سامانه قطعا با رعایت نوبت و حق تقدم ، پیگیری و رسیدگی خواهد شد. بدیهی است در ایام پیک کاری مثل ابتدای سال جدید و انتهای هر ماه به دلیل افزایش شدید تعداد درخواست ها روند انجام درخواست ها با تاخیر همراه خواهد بود. لذا خواهشمند است شکیبا باشید و جهت بهبود رسیدگی به درخواست ها از ثبت درخواست تکراری خودداری فرمایید.
شماره سریال دستگاه هم در پشت دستگاه نوشته شده و هم در منوی فارسی دستگاه در قسمت {اطلاعات سیستم یا اطلاعات دستگاه} قابل مشاهده می باشد.
برای پیگیری و رفع مشکلات نرم افزار شما ، کارشناس پشتیبانی می بایست به سیستم شما بصورت ارتباط از راه دور وصل شود. برای این منظور شما مشتری گرامی می بایست نرم افزار Anydesk را از اینترنت دانلود نموده و بر روی کامپیوتر خود اجرا نمایید.سپس کد برنامه Anydesk را در فرم درخواست وارد نمایید.