ساعت کاری بخش پشتیبانی : از روز شنبه الی چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 16:00
توجه : درج اشتباه شماره سریال دستگاه حضورغیاب موجب خروج درخواست شما از لیست پیگیری کارشناسان خواهد شد. شماره سریال دستگاه هم در پشت دستگاه نوشته شده و هم در منوی فارسی دستگاه در قسمت {اطلاعات سیستم یا اطلاعات دستگاه} قابل مشاهده می باشد.
شماره سریال دستگاه هم در پشت دستگاه نوشته شده و هم در منوی فارسی دستگاه در قسمت {اطلاعات سیستم یا اطلاعات دستگاه} قابل مشاهده می باشد.
برای پیگیری و رفع مشکلات نرم افزار شما ، کارشناس پشتیبانی می بایست به سیستم شما بصورت ارتباط از راه دور وصل شود. برای این منظور شما مشتری گرامی می بایست نرم افزار Anydesk را از اینترنت دانلود نموده و بر روی کامپیوتر خود اجرا نمایید.سپس کد برنامه Anydesk را در فرم درخواست وارد نمایید.