ارتباط با ما

فرم ثبت درخواست پشتیبانی

ثبت درخواست پشتیبانی جدید

پیگیری درخواست ها

ساعت کاری بخش پشتیبانی : از روز شنبه الی چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 16:00

توجه : درج اشتباه شماره سریال دستگاه حضورغیاب موجب خروج درخواست شما از لیست پیگیری کارشناسان خواهد شد. شماره سریال دستگاه هم در پشت دستگاه نوشته شده و هم در منوی فارسی دستگاه در قسمت {اطلاعات سیستم یا اطلاعات دستگاه} قابل مشاهده می باشد.

  • سریال نامبر دستگاه را از چه طریق به دست بیاوریم؟

    شماره سریال دستگاه هم در پشت دستگاه نوشته شده و هم در منوی فارسی دستگاه در قسمت {اطلاعات سیستم یا اطلاعات دستگاه} قابل مشاهده می باشد.

  • کد برنامه Anydesk چیست؟

    برای پیگیری و رفع مشکلات نرم افزار شما ، کارشناس پشتیبانی می بایست به سیستم شما بصورت ارتباط از راه دور وصل شود. برای این منظور شما مشتری گرامی می بایست نرم افزار Anydesk را از اینترنت دانلود نموده و بر روی کامپیوتر خود اجرا نمایید.سپس کد برنامه Anydesk را در فرم درخواست وارد نمایید.

سامانه پشتیبانی مشتریان شرکت داده پردازان سیراف
سبد خرید